beyler sorun şu siz installı başlatığınızda cd üzerinden kurmaya çalışıyo oyüzden hata veriyo. Yapacağınız iş çok basit
1.Masa Üstünde boş bi klasör açıp 1 cd deki rar dosyasını çalıtırın nereye yükleyeceğini soracak masa üztündeki klasörü gösterin oraya aktarsın hepsini
Not:4 cd yi yüklerken arada sırada 1 cd yi isteyecektir.)
2. Masa üstüne açtığınız klasörü açın oradaki install simgesini tıklayın otomatik olarak kurmaya başlayacaktır.
3. En son olarak masa üstüne çıkardığınız dosyada crack klasörü var klasörün içindeki crakı kopyalayıp Fifayı nereye kurduysanız oraya yapıştırın.
4. Oyunu oynarken 4 cd nin cd rom da takılı kalması gerekiyor.
Ben böyle yaptım çalıştı. İnşallah işinize yarar.