selam arkadaşlar.. benim bi sorum olacak.. bu programla forma import etmek isteyince bir bitmap yükleyin diyor. ama verilen forma resimlerinin uzantısı başka. uzantıyı kendim bmp yapıncada "512ye 512 vey 768e 768 olmalı" diye hata veriyor program.
sorduğum soru çok saçma olabilir ama çok acemiyim kusuruma bakmayın. bi yardım edebilirseniz sevinirim. herkese kolay gelsin.