CRNL Konuyu açan arkadaş aslında kaç olduğunu vermeseydi. daha güzel bi konu olabilirdi. çünkü ozaman çekişme tartışma uzar giderdi. yani hoş bi ortam oluşurdu. bu arada bende ilk seferde 6 buldum.:)
SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM 6 buldum bende ne kazandık :rolleyes: bi sıkımlık diş macunu :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM 6 buldum bende ne kazandık :rolleyes: bi sıkımlık diş macunu :D :D :rolleyes: