ersinkeles bende aynısını arıorum birisi lütfen ingilizcede olsa spiker dosyasını versin çünkü spikersiz hiç tadı çıkmıyor...
WolfTurk Banada Lazım aşağıdaki dosyaları biri uptade ederse sevinirim data\audio\dat_eng.big data\audio\S722.sng
yetenek upload edin diyor yani hemenpaylaş gibi yerlere dosyaları gönder diyor...:D ama bu dosyaların upload edilmesi zor görünüyor mb olarak fazla buyükler... onun için kimse upload etmiyor
cihadcenesiz_91 Sizler için upload e. dat_eng.big http://files.filefront.com/dat_engrar/;5986723;;/fileinfo.html audio.big http://rapidshare.de/files/35860242/audio.rar.html