pokemon_zen arkadaşlar bu gün fifa 2007 manager modda turkish cupu aldım! cupa kaldırcağımı zannettim kupa mupa yok bunu ea ya bildirlim cupa yapsınlar biz boşuna mı oynuyoruz şampiyonluğun resmini koymak isterdim ama siteye resim koymayı bilmediğim için linkini vereyim http://www.hemenpaylas.com/download/1727410/adsiz.JPG.html
AkrepK. evet doğru diyorsun oyun enayi değilki kupasını size versin:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Bobo_ Adamlar her kupayı nereden yapsın be.Lisans almadan da yapamazlar galiba.boşver,her maçta kupa almıon zatn.