arkadaşlar
türkiye ligini seçip oyuna başlayınca 9 eylülden başlıyor
dolayısı ile transfer sezonu kapalı
neyse bir sezonu bitirip öbür sezona geçiyorum hop yine 9 eylülden başlıyoruz
yani sadece sezon arası transfer yapabiliyorum ondada sadece 4-5 maç günü
olduğu için doğru düzgün birşey yapamadan tranfer dönemi bitiyor
iki maçın arası zaman kavramı yok yani
üstelik ikinci sezona başlayınca görüyoruzki aynı fikstürle oynanıyor yine
bu bir hatamı, yoksa benim bilmediğim bişeylermi var