vc640 **aabi bu ne manyax face i olmuş ben daha yükleyemediğim için öle diyom lütfen yukardan bakmayın bana** :o
ЦОĿKÁИ bunun ilk forma olduğuna inanmam:) ama konuyu yanlış yere açmışsın yamalarda açman lazım... Yöneticiler bi el atarsa..
fifaslan07 volkan snn fifa 06da ilk formanı hatırlıormda eer bu hakkaten ilk formaysa cok ii yapmıs bazı hatalr vr ama onlarda zamanla duzelir bnm farkettiim bi hata ts logosu kabarık gozukuo eer oraya bi efekt kyduysan onu kaldır yada degeerini azalt
darkmax Orjinal Mesajı Yazan: ЦОĿKÁИ bunun ilk forma olduğuna inanmam:) ama konuyu yanlış yere açmışsın yamalarda açman lazım... Yöneticiler bi el atarsa.. :D Photoshopta iyiyimdir Fifa 06 dada forma yapmıştım am pek uğraşmıyordum kayda değer formalar deildi
darkmax Yamalar bölümüne 4 adet forma ekledim yöneticiler lütfen bu bölümü kapatsınlar... http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=73461