Arkadaşlar daha önce verilen 3 stadı kurup 3ünü birlekte çalıştırabilen arkadaş varmı hiç ben 3ünü çalıştırmak istediğimde oyundan attı sonra yeniden kurdum uğraştım şimdiki sorun samiyeni yüklüyorum güzel çalışıo inönüyü yüklüyorum bu sefer samiyen gidio Gs atatürk e dönüyo bjkda inönü çalışıo 2sini birden çalıştıramıyorum 3 stadı Beraber güzel bir şekilde yayınlıcak bir yama yapılabilirmi kerim abi?