1-Option file dosyasıyla nasıl oynayabilirim?
2-We10'a 3-d stad nasıl yapabilirim?
3-We 10'un reklam panoları ve stad idlerini söyler misiniz?
4-We 10'a nasıl face yapabilirim?
5-We 10'a nasıl forma ekleyebilirim?
6-We 10 tempini nerden bulabilirim?
Sorularım şimdilik bu kadar başlığı yanlış açtıysam özür