vc640 **FIFA 07nin dvdim olmadığından 4 cdsini almıştım. ama bilgisayar 4. okumadı. lütfen 4.cdyi vc_640@hotmail.com a gönderirmisiniz?**:( :( :(
vc640 **arkadaşlar vazgeçtim konuyu kapatabilirmisiniz:D kızmayın lütfen bende bu yüzden ne yaptığımı bilmiyorum**