Arkadaslar benim fifa suan ingilizce ve ben bunu almanca istiyorum, bunu yapabilmem icin bir dosya veya program gibi birsey varmi ????
bir dostumun elinde varsa böyle birsey, bir zahmet buraya atabilirmi. Cünkü bende sadece ingilizce danimarkaca:D ve isvecce seciliyor ?????:(