Arkadaşlar, başka bir sıkıntı var anlaşılan,
Ben Kerim'in yaptığı Alisamiyen stadyumunu kurdum ve 2.Sezondayım hiç oyundan atma vs. başka bir sıkıntıyla karşılaşmadım Kerim'e çok ama çok Teşekkürler Stad mükemmel son yıllarda ve Fifa da ilk defa çok memnunun sağolsun Kerim.
Kendine Teşekkür etme fırsatı bulamamaıştım konuyu açan arkadaş sayesinde buraya yazma gereği duydum çünkü, Teşekkür edecek ve Kerim'in açmış olduğu Alisamiyen konusu yok.
Teşekkürler KERİM. her zamanki gibi yine harikasın, ellerin dert görmesin.
saygılar