Bende önce hic titreme yoktu. (GeForce 6600 PCI-E 256MB) Sonra en yeni driverleri yükledim, daha iyi görütü alirim diye, titremeye basladi. Sonra eski driverleri yükledim yine olmadi. Fifa4Fans'i arastirdim, bi ayar yaptim artik menüler hizlida, animasyonlarda agir cekim gibi oluyor.