fasttornado YA ARKADAŞLAR BENİM FİFA 07 DEKİ SPİKER NEDEN KONUŞMUYOR?SPİKER SESİ FULL AÇIK LÜTFEN YARDIM
fasttornado ee şimdi ripli diyemi oldu bu? ama saçma oluyor kardeşim rip sadece sıkıştırma yöntemi değilmi? açınca eski haline dönmesi lazım bide bu sorunun çözümü fala yokmu dosya falan
Bobo_ 3,5 gb mi? 2,5 gb idi internette baktıımda,heralde 1 gb spiker dosyası,arkadaş spikersiz indirmiş.bilemiom.. sana tavsiyem orjinal..
fasttornado evet arkaşım haklısın oyun 2.5 gb spiker dosyası yok dediğin gibi ama napalım sağlık olsun yapcak bişey yok
saydam Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Indirdigin dosyanin boyutu ne kadar. Ben suan toplam 3,5GB indiryorum. Yani full. oyunun full olanı 2,9 GB sen nasıl 3,5 gb indiriyorsun anlamadım
Kokane Iste kendin bak. Part4 vardi 114 MB o indi diye listede yok.. Simdi fake diceksen, ben bu linki almanyanin en güvenilir eMule forumundan buldum. Yani kaynak saglam.