**Arkadaşlar ben bilgisayardan video almak isitorum ama alamıyorum yani almayı bilmiyorum arkadaşlar fraps diye program var bilgisayardan video görüntüsü almaya yarıyor f9 ile video kayıt yapıyormuş birdaha f9'a batınmı işlem bitiyormuş.)Ama denedim olmuyor olduysada video nereye kayıtlanıyor bilmiyorum yardım edebilirmisiniz...:( **