voldemort1905 Slm scn ailesi hamachi de oynuya oynuya sıkıldık artı bi organizasyon bekliyoru illa gerçek turnuva olmasına gerek yok hazırlık turnuvası da olr yeterki bi düzen olsun eğer okullar falan derseniz maçları cuma cumartesi pazara koruz ne dersiniz.
shevchenko07smyrna ya arkadaşlar oynıcaksanız hamachi odalrını yazınız zamet olmazsa oda: kralfifa şifre: 2007