engin Selam arkdalar ben fifa 07 yükledim dvd nin içindeki crack ı da yaptım fakat oyuna girerken hata iletisi alıyorum hata raporu gönder gönderme şeklinde elinde sağolam bir crack olan varsa benimle paylaşabilir mi acaba Teşekkürler...