callahan kariyer modda gs ile sezona başladım 5 hafta bitti fakat fikstüre baktığımda hiç avrupa maçı gözükmüyor daha sonramı çıkıcak yoksa avrupa maçı yokmu gerçi çok saçma olur ama
mustafa_kestek kardeş önce bi şampiyon ol bakalım sezonun bi bitsin başlar başlamaz avrupaya gidilirmi :) :)