VoLTaGe_ Career mode da maç yaparken pause menu ye giriyorum.Ama team management a tıkladığım zaman bir yazı çıkıyor ve oyuncu değiştiremiyorum.Bir çözümü var mı bunun?
ex.rider evet bu sorun bendede var. Dediğin gibi hiçbir değişiklik yapılamıyor. Taktikde değiştiremiyorsun. Sizde böyle bir sorun olmuyormu yaw?
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: ex.rider sendede varmı bu sorun? yoksa bazılarının şansınamı böle oluyo :) ? Ben rahatım:)
VoLTaGe_ Arkadaşlar mouse u kullanmayın.Klavye ile enter a basınca böyle bir sorun olmuyo.Bilginize...