1 hamachi ağı en fazla kac kişi alıyo??
16 olması lazım öyle biliyorum
ücretsiz kullanıyorsan yani premiun değilsen 1 ağ 16 kişi alır ve 16 ağa katılabilirsin
premium nası oluo
Orjinal Mesajı Yazan: pes4ewer premium nası oluo
Orjinal Mesajı Yazan: pes4ewer
yani paralı
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: