Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Türk Telekom'a karşı çıkmak onun nimetlerinden yararlanarak yapılmaz bence.
Size sunulan hizmetlerden hoşlanmıyorsanız kullanmayın gitsin..
napalım peki,bulgaristandan hat mı çekelim şimdi ?
ah benim şey kardeşim; yaptığım şey,zorunlu kaldığım bir şey pahalı adsl i kullanmak.
: Ülkedeki ekonomik kriz varsa,ve temel besin gıdaları pahalıysa ! sende yemek yeme. açlıktan ölmüş olursun böylece.aynı şey, değil mi ??
birazda böyle düşünler yüzünden pahalı internet,telekomda çalışan akrabaların var dimi senin,o akrabaların torpiliyle en yakın zamanda sende telekoma kapat atıp kurtulmayı planlıyorsun sinsice.