impala64 http://rapidshare.de/files/34954410/fm2007_demo_strawberry.zip sitedeki adres bu isteyen siteye bakabilirr:)
Shevchenko evet arkadaslar bende iki ss bu ss'de pilot takım.milan'ın ne kadar çok pilot takımı var bakın :) arkadaslar ayrıca maçlar oynanırken gollerin kimlerden geldigi falanda yazıyor.baska bilgilerde var tabi ss isteyenler söyleyebilir
..Nicklas.. rapid linkinden başka linki yokmu? edit:torrent linkini buldum 260 MB BOYUNTUNDAKİ DEMOYU İNDİRMEK İÇİN TIKLA
Shevchenko burdada rakip takım oyuncusuna nasıl bi taktik uygulayacagımızı görüyoruz ayrıca artık rakip takımın nasıl bir 11'le oynadıgınıda görebiliyoruz oyuncular ısınıyo.müthiş :eek:
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko burdada rakip takım oyuncusuna nasıl bi taktik uygulayacagımızı görüyoruz ayrıca artık rakip takımın nasıl bir 11'le oynadıgınıda görebiliyoruz oyuncular ısınıyo.müthiş :eek: full oyun için sabırsızlanmaya başladım
kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: aNtQniQ_cAsSanQ_lq yaw bu torrent tan inmio:( ewt bendede aynı torrent programı vardı inmiodu.bu torrent in daha eski sürümü vardıda ben ondan indiriodum şimdi kaybettim
cracks http://38.118.213.208/nkfdfligef+/personal/g/GeordieGaz/fm2007_demo_strawberry.zip buda filefront serverlarından.linki kaynak kodlardan seçip çıkardım sizin için hadi yine iyisiniz:p
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: kaanboz61 Orjinal Mesajı Yazan: aNtQniQ_cAsSanQ_lq yaw bu torrent tan inmio:( ewt bendede aynı torrent programı vardı inmiodu.bu torrent in daha eski sürümü vardıda ben ondan indiriodum şimdi kaybettim iki tane torrent programı war ikisndende inmio
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko burda da rakip takimdan haberler var.cezalilar ve sakatlar yaziyo bak yaw demoyu indiremiom zaten iyice sabırsızlandım
DuMAn_3 Orjinal Mesajı Yazan: MaddDogg bende bu hatayı veriyo ne yapmalıyım aynen bende de veriyo yukleyemedim demoyu
impala64 arkadşlarr denetim masasindan bölge dil seçneklerinden türkçe olan erşeyi ingilizce yapin ondan sora o hata ortadan kalkcak:)
juzam hata veren arkadslar pcnizin dilini ingilizce yapucaksiniz.Bana ozelden ulasin adres vereyim orada detayli anlatim yaptik mevcut
MaddDogg Orjinal Mesajı Yazan: juzam hata veren arkadslar pcnizin dilini ingilizce yapucaksiniz.Bana ozelden ulasin adres vereyim orada detayli anlatim yaptik mevcut abi özel mesajla atar mısın adresi?
mdoglu dili ayarlayıp demoyu kurmama rağmen oyuna girerken ekran kararıyor ve öyle kalıyor neden olabilir acaba iyi oyunlar
Jhemre Orjinal Mesajı Yazan: mdoglu dili ayarlayıp demoyu kurmama rağmen oyuna girerken ekran kararıyor ve öyle kalıyor neden olabilir acaba iyi oyunlar benim de oluyo hep soora ctrl alt del yapıp kapatıom soora girince application hatası verio tekrardan çözümü yok mu bunun