murtiyeni arkadaşlar bu stadyum doluluğu neye göre oluyor mesela ben ilk maçımda stadyum biraz boştu galatasaray konyaspor maçında stad atatürkdü fakat o maçtan sonra ne kadar denediysem stad full doluydu bunu nasıl ayarlıycam neye göre bu oluyor sizde nasıl oluyor yardım ederseniz sewinirim oynadığım bu maçlar kick offdur
joker64 görüntü ayarlaırından low veya medium yaparsan stadyumda az seyrici gözüküyo highde stad dolu gözüküyo
fifaslan07 iide bn higha getirirsem oyunda 1 saatte santra yapamam adamlar acaip yws hareket edio ve cok kasıo bi sut cekiom agır cekim oynar gibi top 10 dkde kaleye gidio :D peste olan lod mixer tarzı bi program fifa 07ye yapılırsa o rahatca ayarlanablr