Mozzy Forumda aradım ama bulamadım verildiyse kusura bakmayın. http://video.google.com/videoplay?docid=-3367729533374151719&q=david+beckham+commercial
ŞANLI_ **Çok Klasik bu ama Beckham'a resmen saygısızlık var neden kızmamış acaba bu soğan erkeği :p**
Nouzer Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Çok Klasik bu ama Beckham'a resmen saygısızlık var neden kızmamış acaba bu soğan erkeği :p Sadece reklam olduğu içindir belki. Çok güzel bir reklam her izlediğimde gülerim :)
Mozzy Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Çok Klasik bu ama Beckham'a resmen saygısızlık var neden kızmamış acaba bu soğan erkeği :p Sen de al o kadar parayı. Sen de kızmazsın:)