exlem beyler bu yapişkan tuşalr diye bişey var ben onu ariyroukm bilgisayarda ..yanlişlikla iptal ettiö shift ti...oyuzden hareket yapaniyorum
Strojen Abi yapışkan tuşlar çıkınca orda yapışkan yuş ayarlarına gir,, daha sonra kısayol kullan kutusundaki işareti kaldır.