arkadaşım kulübün adlarını yazdıktan sonra aşağı iniyosun.orda armanın renk ve şekil seçenekleri var.daha ilerlerde kitlerinide renkleriyle birlikte seçebiliysoun.bu arada kendi kurduğun takıma gelen oyuncular geldiği takımda olmuyo.mesela ronaldihinho artık senin takımlı oluyo ve barcanın tadı kaçıyo.benden tavsiye orta güçte bi takım kur.oyunun orjinini daha ilk günlerden bozma.:)