fasttornado Arkadaşlar ben fifa 07 yi yükledim ama oyun esnasında spiker hiç konuşmuyor neden acaba ?
FIFA_men yada oyun yüklenirken soruyo,oyunu full mü yüklüyon yksa mimize(daraltılış mı) diye? o zaman mimize yükleme yapmışsan olabilir.ama hemen korkma ses ayarlarına iyice bi bak.