SLeviN Fifaportugal sitesi Fifa07 kaleci salaklığı için yayınlamış ini.big dosyasını Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data\cmn içine atın ;) BURADAN İNDİR
SLeviN az önce 1.2 patch yayımlandı onu da BURADAN indirebilirsiniz. config.dat dosyasını Program Files\EA SPORTS\FIFA 07 içine ini.big dosyasını Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data\cmn içine atın...
JacKSpaRoW dostum teşşekürler kaleciler gerçekten çok kötüydü oyunda her vurulanı içine alıolardı.anladğıma göre sende oyun yüklü bende bi konu açtım sorunum war zdata_02.big ve zdata_022.big dostlarını upload edip konuma verirmisin linki?
SLeviN Orjinal Mesajı Yazan: ahmet_91 dostum teşşekürler kaleciler gerçekten çok kötüydü oyunda her vurulanı içine alıolardı.anladğıma göre sende oyun yüklü bende bi konu açtım sorunum war zdata_02.big ve zdata_022.big dostlarını upload edip konuma verirmisin linki? AL BAKALIM
Fifa_delisi10 kaleciler için ordaki ini dosyasını aynı yere attım değiştrmeyi onayladım 1.2 patc içinde ini dosyasını aynı yere diosn e ozman kaleci patch ini dosyası gidicek üstüne atarsam ?? nası olcak
JacKSpaRoW Orjinal Mesajı Yazan: _Insomniac_ Orjinal Mesajı Yazan: ahmet_91 dostum teşşekürler kaleciler gerçekten çok kötüydü oyunda her vurulanı içine alıolardı.anladğıma göre sende oyun yüklü bende bi konu açtım sorunum war zdata_02.big ve zdata_022.big dostlarını upload edip konuma verirmisin linki? AL BAKALIM çok teşşekürler ellerine sağlık.bide oyuncu ıd lerini nereden bulablirm onu biliyomusun?:D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavas multiplayer oynayamazsınız bunla,dikkat. fifa06 da oynuyorduk
cause_of_death Ben fazla bir fark gözlemlemedim, içeri top almalar aynen devam fakat pozisyonlarda çok daha akıllanmış kaleci, yine de işe yarıyor, paylaşım için saol.:)
KalkVeSavas o içeriye sektirme hastalığını bende bugun farkettim ya,adamın biriyle oynuyordum,tek uzatma devresinde 4 tane içeri sektirerek attı,uyuz oldum.berbat olmuş o özellik.Tek kötü yanı bence oyunun.ne vursan uzaktan içeri alıyor.
sercan1903 Arkadaşlar ben oyunu C ye klasör açarak sonra program files normal oyun kurulumu yaparak kurdum.Şimdi bu patch'i program files'teki Fifa nın içine kurdum ama C'ye açtığım klasörün içinede aynı işlemi yapmam gerekiyor mu?