mmk güzel ama ben indirmiyeceğim.nedeni kendi yaptıklarımı kullanmayı daha çok sevmem ve 95-95 yüz paketi kullanmam.. ama bunlarda çok kaliteli görünüyor..emeğe saygı...
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: mmk güzel ama ben indirmiyeceğim.nedeni kendi yaptıklarımı kullanmayı daha çok sevmem ve 95-95 yüz paketi kullanmam.. ama bunlarda çok kaliteli görünüyor..emeğe saygı... yorum yapman yeterli
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG_BLoW_Lq güzelmiş ama fm yi sildim:D silinir mi o oyun ayıp ayıp:P
Batugol73 Saol ömercim muhteşem bjk'li olmama rağmen hemen indiriyorum.Eline emeğine sağlık.Arkadaşlar emeğe saygı eğer indiriyorsak tşk etmesinide bilicez.Ömer bjk' 'ninkinide bekliyorum aa.:D.Ewt arkadaşlar ltfn indiren arkadaşlar en azından yorumda bulunsun.Pleaseeeee.
Batugol73 Kardeş hemenpaylaş gideli aylar yıllar oluyo tabi gidicek :D Hem bi sor bakalım adamın elinde kalmış mı o dosya? ;)