Orjinal Mesajı Yazan: Tabut
Orjinal Mesajı Yazan: _Insomniac_
konuyu açan ne zaman çıkacağını sormuş bilmeyen bi arkadaşta ne olduğunu öğrenmek için soru sormuş nesi saçma bende onu anlamadım? bu da bana saçma bi yazı geldi açıkçası ;)
Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp hesabı diyorsun yani..İyi yaşın itibariyle muhalefet ortamı yaratmayalım.. Nedense cevab gelmemiş sen cevabla bari Multi Tool nedir? ;)
Öyle bişey demiyorum sadece alakasızca konuya dalıp yardım almak isteyen kişilerin yazdıklarına saçma diye cevap vermen biraz ukalaca ve yersiz geldi.Hem bak kendinde bilmiyomuşun.Ayrıca yaşın bir önemi yok saygı sınırını aşmadan istediğin şeyi söyleyebilirsin.Neyse Multitool şudur ki, Legend patch de dediğimiz Fifa için çıkan bir patch kalecinin aptallığını alıyor ayrıca tool içerisinde ircbot var.Bununla irc kanallarından birine bot açarak maçların kanıtını sağlamış olursunuz v.s. (bu turnuvalar için gerekli.)
Legend patch 1.2 versiyonu çıktı Fifa07 için yalnız henüz tool halinde değil daha sonra geliştirip tool olarak çıkaracaklardır.BU KONUDA verdim isteyen çekebilir.Saygılar ;)
Edit: pes4ewer kardeşim Habip'in yazısından alıntı yapmış ordada anlatılıyor...