marcus83 Arkadaşlar fifa 07 de freekick antremanı yapmak istiyorum fakat antreman şkelini değiştirmek istediğimde aşağıdaki gibi bi şey söylüyor neden acaba?
Bobo_ Orjinal Mesajı Yazan: marcus83 aktif kontrol sadece bu seçeneği seçer dio ben daha nasıl aktif kontroler olim anlamadım maça başlarken bi sayfada kontroller geliyo.sanırım orayı geçmek için bazı tuşlara basmışın,ayarlar değişmiş.
marcus83 evet klavye ile oyunuyorum taraf seçerkende oynamak istediğim takımı seçiyorum fifa 06da böyle bi sorun yoktu
seraphim ben de ilk başta çok sorun yaşadım hatta maçlarda team menagement'e bile giremiyordum. tek yapman gereken mouse ile değil klavye ile seçmek. yön tuşlarıyla seçip enter'la gir. sorun olmayacaktır.
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: seraphim ben de ilk başta çok sorun yaşadım hatta maçlarda team menagement'e bile giremiyordum. tek yapman gereken mouse ile değil klavye ile seçmek. yön tuşlarıyla seçip enter'la gir. sorun olmayacaktır. :rolleyes: :rolleyes: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=74838&pagenumber=1&perpage=10