Biraz önceki NOCD ,disket sürücüsünü bağırtıyordu açılışta,ve oyun içinde.
Bunda ise öyle bir şey yok :
''dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=fifa07%20no-dvd%20patch!rar''
''dl.gamecopyworld.com/?d=2006&f=rld-fi07!rar''
2 sini de indirin,bunlardan bir tanesi program, indirip orjinal fifa.exe ile yer değiştirdiğiniz exe yi,programa gösterin,'patch' düğmesine basın,cd siz çalışacak,denedim ben,oynuyorum şuan.