AkrepK. **Arkadaşlar bende face yapmaya çalışacağım ama fifa 2007'de nasıl face yapılır bilmiyorum yardımcı olurmusunuz...**:)
ceyhun1907 evet calıştrı dıyo fifa 207 2008 seazonda hangı secenegı seccem futbolcuyu hangı yere atcam bıde baska oyuncunu ustube nası atcam konus actım cevap