Arkadaşlar tr ligi açtım ilk maçımı gs-bjk şeklinde yaptım
kaleye 7 şut çektim ve bjk yi 6-0 yendim. nereden ne vurduysam kaleci yedi. Nereden dediğim yani 18 civarı ama önü kapalı açık farketmiop top kaleyi tutarsa kesin gol. professional de oynuodum böle. Sonra world classa aldım kayserispora 13 dakkada 3 gol attım ve kapattım. Oyunda bir sorun mu war, tr ligi kalecileri mi folloş yoksa bu oyun çok mu kolay? Bölesine zevksiz bir lig oynanmıyor arkadaşlar. Sizde de böle mi?