black_stocking ben pes fan editör ü kullanamıyom indirdim ama nası kullanılcağını öğrenebilirmiyim şimdiden tsk:)
canavar264 pes fanı aç, sonra belgelerimdeki konami içindeki win32pes5opt u seç. zaten sonrası kolay.ama değişiklik yaptıktan sonra kaydetmeyi unutma.yoksa değişmez.
burak35 Orjinal Mesajı Yazan: mabet_saracoglu SAOL DOSTUM LİNK VARSA VERİRMİSİN http://www.java.com/en/download/manual.jsp