arizona Arkadaşlar fifa 07 yi demoda rahat rahat oynuyorum. dün full sürümünü yükleyemedim. directx hatası veriyor. directx te sorun olsa demosu çalışmazdı zaten öyle değil mi?
slayttr bendede ayı hatayı veriyor araştırdım ama bi türlü bulamadım bulduklarımda işe yaramıyor belki sende işe yarar autorun sağ tıkla özelliklerden uyumluluğu windows2000 yap tamam tıkla çalıştır belki işe yarar baş bilen var bekliyorum
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: slayttr bendede ayı hatayı veriyor araştırdım ama bi türlü bulamadım bulduklarımda işe yaramıyor belki sende işe yarar autorun sağ tıkla özelliklerden uyumluluğu windows2000 yap tamam tıkla çalıştır belki işe yarar baş bilen var bekliyorum dostum bendede aynı hatayı verdı sonra wındowsu bastan kurdum tabıı baska partıtıona temız wındows dx 9.0c yi dvd den ukledım sımdı tıkır tıkır oynuyom..