kısa listedeyken default seçilidir, yani senin o oyun içinde kısa listene attığın oyuncular görünür. Sen onu kaydedip başka oyunda açarsan onda da default seçili olacağında sol alttan kısalisteni seçmen lazım, yapamazsan tekrar yaz, evde olmadığım için net olarak anlatamadın, ama mantığı çözmüşsündür sanırım.