kardeşler hakan şükür hakan şükür diyorsunuz madem o kadar iyi futbolcu o kadar süper bir adam hani nerede diyorsunuzki kafa toplarına biri çıkacak o da hakan şükür dimi.yani takımda kafa topuna çıkacak bir adam yok ha gülerim buna işte,kardeşim ümit karan deilmiydi liverpool maçında 2 kafa golü atan hele bir pozisyonda adamın üstüne çıktı be topu almak için vede vurduda helal olsun adama,ha birde ne hakeminden bahsediyorsunuz sezonun başından beri hakemlerle şu anda biryerlere geldiniz,penaltı rekoru kırdınız,bu sene hakemlerden yakınacak bir takım varsa o da fenerdir,neden bakınız sakaryaspor-fenerbahçe maçı verilmeyen gol,yenilen ofsaytan gol,ve verilmeyen kırmızı kart merak ediyorum bu maça itirazı olan olcakmı,hakemdir bu her maçta hata yapar ama hatanın maçın kaderi ile ilgisi var ise işte o zaman o hakem gerçek bir hata yapmıştır.artı galatasaraylı futbolcular boyuna hakemle tartışıyorlar onalra ne kazandıracak anlamış deilim,ama mondiyede ii oldu tanrının adaleti işte sen yerlerde yat zaman geçir işte rakip futbolcuyla muhabbete gir falan flan sonra görürsün sohbet-i ikramı...bravo konya bravo tekrar.....