ŞAHİNBEY Demoya bakarak konuşuyorum beyler oyunun kendisinde ne var bilmiyorum ama demoda Z tuşuna basınca topun üzerinden atlamıyor z tuşuna basınca oyuncuda bi değişiklik olmuyor fark ettiniz mi?
Fifa_delisi10 frikikte z ye basılı tutunca adam yanına gelip topun üstünden atlıyor z tusunda ayrıca gizli hareketler war başka tuslarla beraber