bakmak lazım ne kadar veri gittiğine..ama ben geçen senelerde böyle bir problemle karşılaşmadım...kaldı ki sadece fifa değiş , battelfield 2 gibi oyunlar da oynuyorum online...kotam 6 gb yanlız onu söyleyeyim..şimdiye kadar çok az geçtim kotamı...
sonuç : fifayla kota kolay kolay dolmaz...