Orjinal Mesajı Yazan: cause_of_death
Bir geçici çözüm de benden, yazdığım forumdan aynen kopyalıyorum, ben gayet beğendim, p4 3.0 , 2 gb ram ve x800pro ile 1280 * 1024 high, 4x aa- 8x af ile takılmadan oynuyorum.
Masaüstünüzdeki Fifa 07 kısayolunuza sağ tuş - özellikler (properties) - Hedef (target) kısmında yazan yazının sonuna WINDOWED = 1 ekliyoruz ve uygulaya tıklayıp tamam a tıklıyoruz ve bitiyor aman dikkat bunu yazacam diye hedefi silmeyin, sadece sonuna bir boşluk bırakıp ekleyin.
Oyun önce küçük pencereli açılacak, maç başlayana kadar küçük pencerede idare edin yoksa oyun içi menüsünde zroluk yaşayıp başlat menüsüne vs tıklayabiliyorsunuz, maç başladığında ekranı büyütün ve sadece fifa 07 yazan pencereyle oyuna devam edin, yavaşlama yok sorun yok tertemiz.
Bununla beraber aşağıda başlat menüsünü görenler başlat menüsü özelliklerinden "menüyü otomatik sakla" yapın, siz üzerine gitmedikçe açılmaz rahat rahat oynarsınız.
Umarım yardımcı olur, geçici çözüm de olsa patch gelene kadar bence iyi bir çözüm, iyi oyunlar