Orjinal Mesajı Yazan: Ergin87
ok arkadaşlar hallettim...
oyun gerçekten süper...Ama full oyunda böle sorunlar çıkmaz umarım önlemlerini almaları lazım ...
ne yazikki , sigames in sitede okudugum bir yorumda , bunun asil oyunda da olma ihtimalinin bulundugu yaziyodu. Bir site yetkilisi , bu yasanilan sorunla ilgili acilan baslikta boyle yazmis.. linki bu...
http://community.sigames.com/eve/for...2/m/1232067852
adamin duruma yorumu da bu...
"unfortunately, it may well happen in the full game. It's not the games fault, but the installer - we have logged the fault now that it's been brought to our attention with the people who provide the installer to us, and, if it can be fixed in a patch from them, it will be made available."
Yani benim gibi " eeh ne lan bu! ugrasamam dil ayarlari bilmemne.. beklerim oyunu cikinca adam gibi oynarim" tepkisini verenler icin asil oyun da kabusa donusebilir!