birde bi şey sorcam.ben mediumda oynuyorum maçları ve türkiye kupasını aldım final maçında öyle aman aman bi kupa sevinci yoktu.hatta 06 nın aynı sevinç görüntüleri vardı diyebilirim.sizlerdede öylemi,bitiren var mı turnuva filan.bilhassa highte oynayanlarda durum nasıl merak ediyorum?:confused: