jjokocha arkadaşalr oyunu 4 cd olarak yükledim yalnız 4. cd yi koyup oyunu açmaya çalıştımda karşıma şu yazı çıkyo: **please insert the fıfa 2007 play disc in to the drive and select retry.select cancel to quit out.** lütfen yardım...
ThE_FaMeRa valla banada aynısı geliyor yardım eden yok mu ? bak şu geliyor dimi aşağıdaki linkte resim var ! http://www.resimload.com/141215/Itj_uyjjyuyukyuk.JPG
BeKTaS F1GO cd nin içinde craks dosyası var onu normal klasik hedep bul kopyala yapıştır diyerek yap sorunun düzelecktir
ThE_FaMeRa yok abi düzelmedi denedim.zaten crack yapınca öle oluyoo.crack yapmadımıda cd reastart filan yazıyoo.
BeKTaS F1GO Orjinal Mesajı Yazan: ThE_FaMeRa yok abi düzelmedi denedim.zaten crack yapınca öle oluyoo.crack yapmadımıda cd reastart filan yazıyoo. http://soccercenter.net/forum/konu/73156/Daemon-Tools-Ile-Nasil-No-Cd-Olayi-Yapabilirim./ bu konunun 2 inci msj ında indir linki var ordan indirebilirsin konu yasak bir konu her an silinebilir acele et daemon la içinden çıkanları insertle sorunun düzelcektir