SLeviN of ne açgözlü toplumuz yaw :D destur bi azıcık oyunu oynayın oyun yeni çıkmış herkeste yok bile çıkar elbet acele etmeyin yama için bu kadar...
ricardinho1 ben derimki ea ya surekli mail atalım neden türkçe çıkarmıyorsunuz diyelim taki bıkıpta türkçe dilide oyuna ekleyene kadar.hatta mail gurubları kuralım her gun mial atalım fifada türkçe dil seçeneiğide olsun diye..
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: ricardinho1 ben derimki ea ya surekli mail atalım neden türkçe çıkarmıyorsunuz diyelim taki bıkıpta türkçe dilide oyuna ekleyene kadar.hatta mail gurubları kuralım her gun mial atalım fifada türkçe dil seçeneiğide olsun diye.. sonra TSL yide çıkrsınlar :D:D:D
Sezo1905 bu olay bi günlük bi iş değil hemen olmuyo yani.binlerce kelimenin anlamlarını araştırcan falan filan ohooooo:)
evren3 bir yazılım mühendisi tavsiyesi demo-eng dosyası ile full-eng dosyası aynı olduğu için ben ve arkadaşların çalışması demoda %75 E ulaştı FULL sürümde ise %19 oldu