Bak oynu direk kurmadan kopyala yapıstır yaptıysan olmaz.msl bende 2 winodws war bu oyun birinde kurulu diğer windowsda açmaya kalkarsam bu hatayı alıyorum.sorun oyun yüklenmiş görülmemesi ve registry'e kayıt olmaması..
oyunu baştan adam gibi yüklemen lzm..