saydam Niye bunun icinde bir Setup yok direk fifa07.exe var oyunu makinaya nasıl kuracagız anlamadım gitti kuranlar bi anlatsın pls
SoLsKjaer Ya beyler benden 4cd den çıkardım,Kurdum kurulurken %65 hemen bitio.Oyuna girio siyah ekran çııkıo sonra masaüstüne atıo,yardım edersseniz sewinirim!!
BeKTaS F1GO kardeş setup a tıklıcaksın sonra bi şey isticek 2 inci ve 3 ünc sonra 4 ncü cd leri koy okey de daha sonra c ye sana çıkartmış olucak oyunun kurma dosayalrını yada direktman setup açılcak ordan klasik yüklemeni yap
Burak07.Gfb Şimdi 4Cd Yi Takır Takır Yükle Sonra Sana Bir Sayfa Gelcek Bu Sayfadaki Dosyayı Exract Files Yani Çıkartman Gerekiyor(Öreneğin (C:) Ye Çıkartmak Gibi Sonra Klasik Yüklemeni Yap...