Passenger oyunu şimdi yükledim ve girdim oyuna fakat maça başlar başlamaz windowsa atıyor..sorun ne olablir?çözemedim bitürlü
Juvixted aynısı banada oluyodu fifa06 da virüs taramasından geçir yada format at olmazsa bilemicem ama bak emin diilim sonra boşuna format atma!
..Nicklas.. ekran kartının driver larından olabilir(emin değilim)oyunu sil oyunun belgelerimdeki ve program filesdaki dosyalarınıda sil tekrar yükle umarım çözülür
Passenger **virüs taramasından geçirdim fakat durum yine aynı..formata gerk yok sanırım okadr...update beklices artık...kimse bi çözümünü bilmio sanırım...**
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: SufferinG_Lq ve mutlu son :D oyunu tekrar kurdum we bu sefer açıldı we sorun bitti :) hayırlı olsun allah mesud etsin :D :D :D :D inşallah bende senin gibi oyunu kurup oynama sewincini yaşarm LoL :D
BATMANLI Arkadaş bendede aynı dert vardı.SCN ten program Ekran kartı için program buldum . Yükledim oldu. Adres Forum-programların içinde eğer ekran katına uyuyorsa bir dene..