Ben oyunu indirdim netden 3 gündede olsa indirdim rar lı bi kılasör icinde bir sürü başka rar lar içinde iso var o iso ların icindeki acılmış bir fifa var ama setup yok fifa07.exe var ben bu oyunu nasıl kurucam anlamadım o exe ye basınca cd dvd takın diyo ama oyunu kurmam lazım crakde yapsam nasıl kuruluyor bu