pes_fm_fifa_ci bende 07 de face yapmak istiyorum gerekli program dosya ve bilgileri verebilirseniz cooook sevinirim HEPİNİZE İYİ FIFA lar ŞİMDİDEN YARDIMCI OLAN ARKADASLARA TESEKKÜR EDERİM